TyraTok

Livet är ett äventyr!

Pigg av träning?

Publicerad 2008-03-13 21:38:45 i Allmänt,

Igårkväll var jag så trött att jag nästan mådde illa, vet inte varför... orkade inte ta mej för något alls.
Idag har jag haft en betydligt längre arbetsdag men är ändå mycket piggare. Inte ens körningen hem, som faktiskt påminde om en mörk kväll i november, fick mej trött.

Kan det bero på att vi ääääntligen fick ta ut vår träningstimme så jag var på gymmet i 45 minuter strax efter lunch!?
N hade dessutom var så nice och köpt med så god räksallad till mej , plus att jag var in och tittade på dotter J:s nya tapeter efter jobbet.  Sånt piggar upp!
Hallen blev så himla läcker, grått med lite silverton i snyggt mönster.
Ska bli kul att se hur köket blir när det blir klart.  Helt klart en toppenlägenhet hon fått och tur att få allt nytapetserat och målat.

Fick just lite bilder av översända av sonen från en fest vi var på i höstas, som han just fått från dotter J.

image86

Här står vi framför groggbänken, jag med barnens yngsta syster, alltså den yngsta i exmannens nya kull och så sonen.  Äldsta och yngsta i kullen av fem.

Nu ska jag sätta mej vid pärlbordet en stund innan jag börjar packa inför morgondagen, eller snarare kvällen.
Börjar nästan kännas som en pirrig date, cheeezuz... till och med ett planerings-SMS fick jag idag av Molina! :o)

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2008-03-13 22:37:40

Vilket groggabord!

Jag var i min egen lilla värld på vattengympan..låg och plaskade och tog det ganska lugnt!
Så det är förhoppningsvis ok...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela