TyraTok

Livet är ett äventyr!

TV-sång

Publicerad 2008-03-02 23:26:47 i Allmänt,

Faan, ikväll missade jag Köpings-gänget!

Fastnade i ett program på TV3,  Singing Bee, eller nåt sånt... å jag skrålade och trodde jag kunde så mycket texter... tur det oftast är hög musik när man sjunger!
Fast på slutet  var jag rätt duktigt tycker jag... 
Svårast är att kunna första meningen i sången, där var man ju inte klockren direkt!

Får se reprisen på Köpingsborna, det är ett uppiggande program som får en att inse att man borde glädja sej mer i livet.

Jag är i alla fall imponerad av att jag fortfarande är uppe efter arbetsdag och sista andetaget i dotter J:s gamla lägenhet. Kravlade och torkade av lister och element, bar ut det sista till bilen och in i nya hemmet.
Stegräknaren  står på 8 617 steg, men då har jag inte haft den på hela dagen utan på jobbet och städningen... kanske har man nått 10 000?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela