TyraTok

Livet är ett äventyr!

Lång dag...

Publicerad 2008-05-29 09:41:43 i Allmänt,

Solen skiner, jag är nyduschad, frukostvälling och kaffe är på plats i magen... och jag är inte nervös ännu.
Men men... det kan ändra sej under min promenad mot stadshuset under eftermiddagen.
Kanske skulle man leta reda på lite propra kläder... jag är inte den propra typen men nåt vettigt har jag väl i gömmorna.
Ska man kanske dölja tatueringen, fast å andra sidan är den älgen en del av mej, har ju bott ovanför höger bröst rätt många år nu.
Enklast att gå dit i jobbarkläderna, svarta byxor och klarblå pikétröja kanske!

image121


Tack förresten för uppmuntrande tillrop och hållna tummar min kära vänner! :o)

Det blir en lång dag för efter jag har slutat jobba 18.30 börjar det årliga stormötet som man måste bevista... hoppas bara vi slipper RK och omplåstringsövningar.
Jag är ju så klen att jag knappt kan se allt låtsasblod dom smetar över sej, haha, än mindre plåstra om dom.
Verkligen rätt person för att jobba i ett badhus va!?
Men å andra sidan är jag mest i receptionen och där händer inte så mycket skador som i simhallen, där dom är duktiga på sånt.

Ska sätta mej vid pärlbordet den här sista timmen innan det är dags att åka till jobbet, ha en bra dag alla trogna läsare och även ni andra!

Kommentarer

Postat av: Jessica Anshagen

Publicerad 2008-05-29 10:03:23

Hoppas du får en bra dag :)

Postat av: Åsa

Publicerad 2008-05-29 10:58:03

Önskar dig lycka till och förhoppningsvis har de nå´t intressant att erbjuda dig.
Var bara dig själv så ska du se att allt går bra.
Sjysst tatuering förresten..
Ha dé!

Postat av: E

Publicerad 2008-05-29 12:11:53

Meh... du är ju bäst när du är du så kör på det! :0) Och älgen kan du väl visa, flasha inte hela behaget bara! ;0)

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-05-29 12:58:59

Men varsel om en sån sak. Det tycker jag är det konstigaste.
En gång trodde jag att jag fick ett varsel i en dröm, min gudmor kom och ringde på dörren och ville berätta att allt var bra med henne. Snacka om att jag kollade att hon levde, de närmaste dagarna.

Postat av: TT

Publicerad 2008-05-29 22:58:29

Jessie: Hoppas din dag blev lika bra som min!

Åsa: Tack, ja, jag gillar älgen jag med!
Vi får se hur långt det räcker med mej själv

Molina: Höll behagen för mej själv och sög in magen så mycket det gick, haha!

Kattis: Kan jag tro att du kollade!
Jag drömde att min döda mamma ringde och berättade vad jag skulle få när jag väntade mitt andra barn, det var en sån klar dröm att jag trodde det hade hänt. Min dåvarande man trodde jag förlorat förståndet när jag berättade att hon hade ringt, haha.
Men hon fick rätt, och hon fick det namnet hon sagt också, vågade inget annat.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela