TyraTok

Livet är ett äventyr!

Money makes the world go around...

Publicerad 2008-05-31 22:16:15 i Allmänt,

Satt och spånade på jobbet idag... tänk om det är samma lön på det andra jobbet som jag har nu... och jag nu mot all förmodan skulle få det... då kan jag inte tacka ja för jag har ju minst 1500 i månaden i OB-tillägg och det får man ju inte på kontorstider...

Bara en tanke... och kanske lite ångest över förändring, fast jag älskar förändringar... men jag gillar ju dom jag jobbar med...

Nä, nu är jag mesig... men pengarna styr onekligen för jag har kämpat så länge för heltid och nu när jag har det och allt går runt någorlunda vill jag inte gå ner i lön.

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-05-31 22:32:27

Godkväll!
Nej, man går inte gärna ner i lön och det sks man inte heller.
Håller tummarna för att allt löser sig till det bästa.
Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-02 09:18:57

Du är som jag. HAHA. man gillar jakten efter nå nytt, se när det är nära då kommer tankarna :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela