TyraTok

Livet är ett äventyr!

Oh regniga natt

Publicerad 2008-05-17 09:43:56 i Allmänt,

Morgonens städpass på jobbet är avklarat.  Känns inte så svårt att jobba en lördag när regnet öser ner.
När B, som jobbar i simhallen fick se att det var jag som kom åkte hårdrocken på så det dånade i huset och då gick ju röjningen som en dans!
Sanslöst bra bland-CD,  måste få bränna av den.

Jag somnade tidigt igår kväll, blev inget hockeytittande för mej inatt, strax efter 22 låg jag i sängen, helt sjukt för att vara jag en fredagkväll!
Klev upp sju, duschade och drack kaffe, packade in hundarna i bilen för avfärd till staden, med rastpaus i skogen.
Dotter D hade trott att hon skulle åka ner till Skåne för intervju på konstskolan denna helg men fick reda på igår att hon står på första reserv så av det blev intet.
Då ville hon vara hundvakt, testa om det går bra med båda hundarna.
Dom måste ju vänja sej för hon är vår enda hundvakt nu sen O flyttade till Oslo, och vi vill åka på kryssning i sommar.
Tequila kan jag lämna till vem som helst men den lilla Smilla är lite speciell, helt besatt av sin husse.

Igår kväll tog jag i alla fall mod till mej och tryckte ner mej i de berömda tightsen och faktiskt... det gick! Provade några klänningar till, kan nog faktiskt vara snygg på någon fest i sommar om det försvinner några kilon till. Och om det blir några förstås... haha.

Sitter och väntar på dotter J, lite sen som vanligt numera men jag är ju klar med allt och hon hade städat massor igår kväll innan hon stängde så det  skiner här.
Synd att det regnar för då drar väl alla gäster in smuts... men jag är ju ledig imorgon så det blir inte jag som tar hand om den.

Kommentarer

Postat av: Molina

Publicerad 2008-05-17 10:57:01

Jag messade dej nyss men det kanske fortfarande är knas med Telias nät så jag messar här med, för säkerhets skull. Jag såg att du vill se Packet, jag kan fixa barnvakt. Ska vi gå? Helt spontant så där?! :0)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-17 11:14:18

Hoppas du får en skön ledig söndag! Jag är ledig heeela helgen. Jippiiieeee!!!!

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-05-17 23:11:00

Eftersom jag tror du har gått och lagt dig redan så säger jag:
Godmorgon!
Hoppas du får en skön söndag!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-18 16:33:16

WOOOW vilken snygg blogg :D

Postat av: TT

Publicerad 2008-05-18 21:05:22

Molina, våra planer gick i stöpet så fan, vi kunde gått... men du satt väl i SMS-racet igen förstår jag, haha.
Till den okände och Kattis, jag fick en kanonsöndag!
Määädi, tacka Petras Robert!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela