TyraTok

Livet är ett äventyr!

Trött tisdag som vanligt

Publicerad 2008-05-06 18:02:37 i Allmänt,

image108

Såja, nu kom min findoja med!
Andra anväder fina pumps och sånt,  jag hasar runt i såna här praktiska saker, eller stövlar.
Har aldrig gillat riktiga fiiinskor, jag är inte den typen och höga klackar passar inte min rygg.

Inget morgoninlägg blev det idag, för vi får inte längre gå ut på nätet på datorerna vi har i receptionen, suck!
Så enda chansen att komma åt nätet är på rast, och idag blev jag tvungen att koka mina nödnudlar på lunchen, hade ingenting ätbart med mej och gynnar fasen inte cafét.
Funderar på att ta bort mina tidiga morgnar från schemat i höst, tiden går så sakta när man inte kan kolla runt på nätet...

Så är sista babysimmet är avklarat!
Skönt, man tröttnar lite efter 16 veckor, men inte på barnen utan på allt släpande av grejer fram och tillbaks.

När jag kom hem försvann mannen med kompis Ö, dom skulle leverera saker till auktion, nyss ringde han, precis när jag vaknat ur min slummer  soffan.
Nu stod dom med en död bil och släplärra i sta´n, skulle vidare till Norberg för Effecta tog inte emot så mycket mer än möbler.
Blir nog sent innan han är hemma igen så jag får nog ge mej till affären och handla nåt ätbart själv.
Vi är inte så duktiga och planerande vi inte!

Kommentarer

Postat av: ginis

Publicerad 2008-05-06 22:51:02

Tack för kommentaren! :) Aaa för det mesta har vi det ;D

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-18 20:45:23

jätte fina skor, vart hittar man dom?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela