TyraTok

Livet är ett äventyr!

En skadeskjuten väderkvarn...

Publicerad 2008-11-18 09:14:28 i Allmänt,

... har ni sett någon sådan?

Ni kunde fått se en igår för jag såg antagligen ut så när jag fladdrade runt och försökte lära mej det nya programmet på ragga jam-passet!!
Här kom man och trodde att superhurtiga T fortfarande körde det gamla programmet men nu skulle det börjas på ett nytt.
Så går det när man är borta en måndag... och jisses vad svårt det var att hänga med!
Ut med rumpan, trampa runt, sänk överkroppen ner över knäna som ska vara rejält böjda, upp med armarna, vicka på höfterna, ut med bröstet,  shake it  och hej och hå... puh!

Men kul var det!
Väl hemma åt jag som sagt rådjursfilé med klyftpotatis och underbar sås, det kan han göra, mannen!
Han hade dessutom redan malt köttfärs och fryst in allt, så jag behövde bara äta, gå ut med hundarna och duscha!
Skön kväll med andra ord,  men ändå har jag sovit lika illa inatt.
Inatt hade jag i alla fall inte ont i höften, det hade jag igår så jag smorde och smorde med Hot´n Cold, världens bästa liniment, men jag vaknade gång på gång under denna natt också.
Undrar varför...?

Nå, nu är det snart dags för förmiddagsfika och jag har gott bröd med mej till mackan istället för det vanliga hårda jag brukar äta, så jag läääängtar!

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2008-11-18 19:16:53

Jag har aldrig sett en skadeskjuten väderkvarn, men däremot en kråka.../Ha dé!

Postat av: TT

Publicerad 2008-11-18 22:44:13

Haha, ja, kanske var det en sådan man liknade men kände sej som en väderkvarn i storm!

Postat av: linda

Publicerad 2008-11-19 07:46:31

Teskedsgumman...den måste jag ha!

jag älskar allt som har med julen att göra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela