TyraTok

Livet är ett äventyr!

Error igen?

Publicerad 2008-11-09 15:36:11 i Allmänt,

Jaha, nu har det hänt igen!
Man skriver och plitar och lägger in bilder och POFF, inget kommer in, sabla error...

Testar igen, skulle lägga in bild på vad som kan bli Lindas halsband.



Bilden är suddig men det är i alla fall svart, grått och vitt i det. Hänget har jag inte gjort ännu, brukar jag göra när halsbandet är klart för att se vad som passar.
Vad tror du Knurra-Linda?  :o)

Mannen mellanlandade från skogen, tog en dusch, sov lite i soffan, gick ut med hundarna och åkte sedan in för att han fick chansen att se Peter Carlsson och Blå Grodorna, herr Ö hade fått ett återbud i sitt sällskap.
Han var inte sugen men jag övertalade honom, jag är mer ute på tillställningar än vad han är eftersom han inte är ute i arbetslivet för närvarande så jag tyckte han skulle passa på.

Ingen av oss har ju någon pappa att fira så vi har skippat den delen av dagen.
Hans pappas grav är ju uppe i Nordnorge, min adoptivpappas grav utanför Västerås och min biologiska pappa skulle jag definitivt inte fira.

Alltså återgår jag till pärlbordet!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-11-09 16:21:01

Det ser jättefint ut:D

Postat av: TT

Publicerad 2008-11-09 16:40:23

Bra, då fortsätter jag med det då! :o)

Hoppas du mår bättre!

Postat av: anne

Publicerad 2008-11-09 20:22:13

Peter Carlsson och grodorna är bara så bra! Synd att du inte fick följa med!

Postat av: TT

Publicerad 2008-11-10 09:03:10

Ja, det var synd, mannen var sååå nöjd!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela