TyraTok

Livet är ett äventyr!

Fina fönster

Publicerad 2008-11-29 17:38:40 i Allmänt,

Såja, fönstren fixade utom det i köket, det tar jag imorgon.
Men vid matplatsen är det så snyggt, fönstren är tätade och tvättade och för första gången någonsin har jag satt upp röda gardiner!
Tunna, skira med små små guldstjärnor och stänk, jätteläckra och hela 69 kr kostade dom! (Tror jag det var.)

Gick en promenad med Tequila medans det ännu fanns lite dagsljus och mötte Anna-Karin med den bedårande lille Brolle, gud så söt och knubbig!
Teq var dock inte lika road av att bli pussad av den lille valpen, hon börjar bli lite gammal och oggig tror jag.

Har plockat och donat, mannen fixar rådjursstek så huset är i halvskapligt skick och doftar gott.
Ska strax börja koka potatis, broder är inbjuden på middag ikväll.
Han är ungkarl och jobbar udda tider så det blir mycket färdiga matlådor för hans del,  då behöver vi pula i honom lite riktig mat ibland. :o)


Kommentarer

Postat av: Ann

Publicerad 2008-11-30 07:06:05

God morgon! Ja vi har nog ett stort tålamod då det gäller det mesta:) Men ikea har jag jämt tålamod med:))

Postat av: Linda

Publicerad 2008-11-30 07:32:19

Dina fönster låter jättefina :-) Kommer det nån bild? Tack, visst blev fotona bra? Vi har använt den jackan hur mycket som helst så det var nog den bästa presenten... KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela