TyraTok

Livet är ett äventyr!

Fryser!

Publicerad 2008-11-20 21:43:05 i Allmänt,

Kom just in efter sista turen med hundarna, nu är det kallt!
Fundrade vad jag skulle ha på fötterna, orkade inte snöra på kängorna och då säger mannen, som verkligen har mer koll på min garderob än vad jag har, att ta dom där stövlarna med tofsar.
Hm, tänkte jag... och rotade lite och vips hittade jag mina praktiska vinterstövlar!!
Dom hade jag glömt! Köpte för två år sedan men eftersom foten har behövt stadga har dom inte blivit använda.
Usch vad dålig koll jag har och allt är så utspritt i vår stora lägenhet.
En sortering vore på sin plats... får se när jag ska ta tag i det då.

Trött är jag också.
Har suttit på tre möten idag, det första var med mitt team före lunch och det gick bra, men efter lunch hade vi gruppmöte och jag tror att jag lyckades nicka till 4-5 gånger!
Hoppas ingen såg...
Efter en snabb kopp kaffe hade jag ett möte till, då var vi bara fem, som tur var lyckades jag hålla mej alert, det syns ju aaaaningen bättre om man slumrar i sånt litet sällskap.

Till kvällsmat åt vi ärtsoppa på tub, ja, jag är lat,  men jag gräddade i alla fall pannkakor till.
Handlade på Konsum, två fina blockljus för 39 kr istället för 29 kr/styck tänkte jag var bra, köpte två röda till julbordet.
Jo tjena, inte var det det priset dom hade tagit, suck, får gå dit i morgon och klaga.
Glögg köpte vi, och en trea JP så nu har jag värmt mej med ett glas rött vin, blev ännu tröttare bara.

Men imorgon är det fredag och sedan två hela sovmorgnar!! 
I och för sej ska jag försöka ha den disciplinen att jag adventstädar denna helg för nästa vecka jobbar jag måndag och tisdag, sen har vi planeringsdagar på Sätrabrunn och så blev det bara fredag kvar.
Torsdag kväll var det ljusparty och fredag vill S gå och s Björn Rosentröm.
Där har jag inte bestämt mej ännu...

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-11-21 09:44:37

Hejsan!

Vi hade en jättetrevlig kväll och idag är man lite gladare och tröttare, hihi.

Må gott och ha en skön fredag!

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela