TyraTok

Livet är ett äventyr!

Helgen som sprang förbi...

Publicerad 2008-11-16 22:01:23 i Allmänt,

... och jisses vad fort den kutade!

Som  vanligt har man inte gjort allt man föresatt sej att hinna med, men det kommer väl fler helger.
Idag var vi i alla fall ute och fiskade i snöyran.



Med dårars envishet var vi ute i ca tre timmar, men ingen fisk fick vi.
Vi var faktiskt inte ensamma där heller för den delen så helt knäppa är vi inte, och till vårt försvar ska sägas att det snöade inte när vi åkte.

Det blev ungspannkaka med bacon istället.
Fast mannen fick åka och köpa ett nytt paket bacon för jag brände den första vändan rejält.
Skulle bara ha långpannan inne en stund för bryning... eh... jag fastnade framför TV:n och mannen framför datorn, och eftersom vi har en ny fin spis med en uppenbar toppenugn så gick det som det gick, haha.
Sen höll jag på att missa pannkakan i alla fall för jag pladdrade i telefon med N, lite uppdatering och vips var mattankarna borta.
Tänk om man hade en kock... dygnet runt... alltid redo när man är hungrig!?

Gårdagen rann undan ännu snabbare.
Jag påtade på här med tvätt och disk, datorn, pärlorna, lite whiskey, nåt glas rött, hundpromenad och matlagning, även om det blev Stinas kyckling som ju faktiskt är totalt intelligensfri att fixa till, så dagen rann.

Nu är jag duschad och redo för en god natts sömn innan en ny arbetsvecka tar vid.
Inga större planer, träning imorgon förhoppningsvis, några möten på jobbet, massage på torsdag... tja, det får duga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela