TyraTok

Livet är ett äventyr!

Hit och dit-

Publicerad 2008-11-19 09:57:58 i Allmänt,

-väder är det minsann!

Måndag, svinkallt och soligt, tisdag, regn och grått, onsdag kallt och soligt... jag vill ha kallt och snö!
Varje dag till sista februari, då kan det börja våras.
Som jag önskar att vi hade råd att åka utomlands i januari som vi gjorde för tre år sedan men det är ju en utopi tyvärr.
Då bjöd mannen mej på mitt livs första charterresa för pengar han fick från försäkringen för sin nackskada.
Sådana pengar ramlar inte in mer så nu får vi nog vackert vara hemma.

Imorse när jag åkte tryckte jag pellen i botten när jag kommit om en såskopp och körde på rätt bra tills jag såg att kön bromsade en bit framför mej, slängde en blick i backspegeln och där låg polisbilen jag sett på macken när jag svängde ut på stora vägen...
Det hugger till lite i magen när man ser dem... hur fort har jag kört... hur länge har dom legat bakom i mörkret?
Men dom drog om hela raddan så jag kunde pusta ut.

Igår började jag få träningsvärk i de övre magmusklerna, och det är ju bra, för just där behöver jag ju träna extra! :o)
Idag känns det ännu mer, tur man har ett stillasittande jobb där jag inte behöver böja mej ner och försöka ta mej upp igen.
Nu ska jag äta frulle!

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2008-11-19 14:26:37

Man lär sig något nytt varje dag!...L



VILKEN TUR MED POLISEN, KÄNNER IGEN DEN DÄR KÄNSLAN,!

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2008-11-19 14:57:37

Hej!

Ja jag vill också ha kallt och snö, eller ligga och sippa på en paralydrink i Thailand.

Ha det bra.

Anna-Karin

Postat av: linda

Publicerad 2008-11-19 16:13:55

Jag håller tummarna att hennes går lika bra som min!

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-11-19 18:18:11

Hejsan!

Nu är jag här igen och blir så glad över alla gulliga kommentarer jag fått.

Snart får vi svar och eländet är över.

Ha en skön kväll!

KRAM



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela