TyraTok

Livet är ett äventyr!

Kvällsrapport

Publicerad 2008-11-08 21:05:26 i Allmänt,



Jag har i alla fall påtat ihop tack-kortet, ska bli himla skoj att skapa julkort också sen.

Annars har dagen varit lugn, vi hade fikabesök på eftermiddagen av killen vi sålde bilen åt för några veckor sedan.
Han är norrman, läkare och bor och jobbar i Danmark och hade ingen möjlighet att sälja den själv.
Idag fick vi slutbetalt för den affären, tack och lov, för här var lite fattigt.

Sedan åkte jag och handlade marinerad fläskytterfilé, gjorde god sås till, brysselkål och potatiskroketter, mums blev det.
Nu njuter jag av ett glas rött, samma som igår, får se om huvudet dunkar imorgon med... i så fall får jag ta det, för jag firar att jag har mått bra hela dagen!!

Kollar på Stjärnor på is, för mej är det ofattbart hur man kan bli så duktig på så kort tid.
En sak att lära sej dansa, men att göra det på skridskor!
Inte har jag haft en aning om att Jesper Blomqvist har sådan sexappeal?!
Och nu sopade Marcus Fagervall banan igen!
Jag gillar verkligen honom, har gjort sen han var med i Idol!
Han och Amanda Jensen har varit höjdpunkterna hittills i den tävlingen i mina ögon.

Igår tittade jag för en gångs skull på Idol för den här säsongen, det var min musik äntligen.
Kevin tar hem det, det är hoppas jag verkligen, vilken utstrålning!

Nä, tillbaks till TV-soffan och kortmakandet, skål!

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2008-11-08 21:38:24

Så roligt att göra kort! Jag vill också! Bara det att jag slutade skicka julkort för många år sen..Jag säger att det är av miljöskäl, men sanningen är den att jag aldrig kom till skott i tid...

Postat av: Berith

Publicerad 2008-11-08 21:49:42

Håller med om att Marcus är helt outstanding på isen och att Kevin är en värdig vinnare!!!

Kul att se ett kort som du gjort...nu är du på G!

Kramelikram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela