TyraTok

Livet är ett äventyr!

Micro-kö

Publicerad 2008-11-28 12:10:28 i Allmänt,

Lunchen hägrar men eftersom vi är några som slåss om två microvågsugnar kan jag lika gärna sitta kvar här en stund.

Hoppas lunchen går bättre än resan hit... höll på att damma in i en silvergrå ny fin Audi som fick för sej att köra ut mitt framför mej.
Tur det inte är halt längre för då hade föraren suttit inklämd!
Ibland tycker jag att ju nyare och fräschare bil folk har ju nonchigare är dom i trafiken...

Första telefonsamtalet imorse var dessutom från en väldigt upprörd tjej som inte alls ville förstå vad jag sa eller försökte stillsamt förklara för henne...
Men det är ju bara att vara tyst och lyssna tills harangerna är klara, skaka av sej och gå vidare.
Fördelen nu är att dom inte står mittemot en och härjar. :o)

Spännande att se hur resten av glädjens dag kommer att yttra sej!

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2008-11-28 20:16:32

Vid det här laget sitter du väl hemma och myser!? Eller är det party på stan du ska på...? ;)

Postat av: TT

Publicerad 2008-11-28 21:48:00

Anne, tanken var lite party men jag blev alldeles för trött och seg, kan det vara åldersrelaterat eller är man bara lat..? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela