TyraTok

Livet är ett äventyr!

Nytt besök

Publicerad 2008-11-12 13:20:57 i Allmänt,

Besöket på öppna förskolan igår gick jättebra, så mycket söta bebisar!!
Mycket frågor och funderingar och det var ju bra eftersom vårt syfte var att informera om hur man ställer sej i kö och berätta hur vi jobbar osv.

Mötte upp sonen på sta´n så jag fick igen min dieselpärla,  men jisses vad mörkt och trist det var att köra hem... rena rama natta redan vid fyra, usch!
Väl hemma lagade vi en en nyfiskad regnbåge i ugnen, men innan den var klar dök mannes kompis P upp på en fika, men mat ville han inte ha och han slapp.
Köpte dock lite kanelsnäckor så han skulle få nåt i sej för en gångs skull, vi har ju aldrig kaffebröd annars.

Sedan var jag ett trevligt sällskap, sov i soffan en timme, vilket gjorde att vid elva när mannen slocknat var jag pigg som en mört och klippte och klistrade lite julkort.
Detta gav till resultat att jag var något seg i morse, men upp kom jag i alla fall.
Nu är jag på väg ut igen från kontoret för en invigning av en ny förskola, ska bli kul!  Tårta utlovad! :o)

Kommentarer

Postat av: Ann

Publicerad 2008-11-13 05:32:07

God morgon! Lär ju vara otroligt svårt att komma med men man måste ju chansa.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela