TyraTok

Livet är ett äventyr!

Nytt rekord?

Publicerad 2008-11-24 22:58:08 i Allmänt,

Tre inlägg på en dag!
Som dessutom är arbetsdag och träningskväll!

Egentligen är inte frågan hur många inlägg per dag jag kan  och orkar skriva... jag vill ju gärna att det ska vara någon substans i dem... någon liten händelse, tanke eller upplevelse.
Sedan värderar man ju olika beroende på vilken individ man är...

Trevligt att komma till L-badet idag för träning för Petra var där, long time no se!
Uppe i cafét var Linda som vanligt,  vi ses ju i alla fall på måndagarna! :o)
Så var finska S där, och det var också jätteroligt att träffa henne, hade velat snacka mer med mina gamla kollegor men en korv med bröd slank ner innan vi bytte om.
Hann tappa bort min passbricka två gånger och kom till salen utan, och efter det passet ringde Linda och sa att min vattenflaska stod kvar.
Andra gången jag glömde den!
Ett under att jag kommer ihåg mej själv, eller kanske är det A som tar med mej ut därifrån?

Passet var hårdare än vanligt tyckte jag, men kanske är det så att när man lärt sej stegen och rörelserna något sånär kan man ta i lite mer...
Man känner sej i alla fall övernyttig och nöjd med sej själv när svetten lackar och passet är slut.

Ute faller snön, jag ska krypa till kojs, antar att jag har träningsvärk imorgon i magmusklerna igen, men det är ju bara bra, som jag sagt förr.
Kanske kan den där bojen som sitter fast runt midjan minska i omfång då? ;o)

Ute snöar det... så sabla vackert, synd att det ska töa bort i slutet av veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela