TyraTok

Livet är ett äventyr!

Sleepless in Sura...

Publicerad 2008-11-03 09:47:30 i Allmänt,

Bestämde mej inatt vid spöktimmen för att stanna hemma idag.
Jag klev upp precis 24.00 efter eviga hostattacker i sängen för att dricka vatten och lägga mej i soffan istället, för att inte störa mannen.
Passande nog var det Hemsökta hus på 4+, så jag fick extra spökerier. :o)

Somnade till men vaknade av att något ramlade i golvet i hallen,  men när jag gick runt och tittade fanns inget någonstans... vete 17 vad det var.

Hade i alla fall klockan på väckning 6.20 ifall... vaknade 5.05 och insåg att nej, jag blir hemma.
Till mannens förvåning kan tilläggas, för jag brukar ju streta iväg fast jag har bestämt mej.
Men jag har blivit så klok, äntligen, att jag inser att det bara blir värre och värre om jag inte tar det lugnt.
Vilade ju inte direkt i helgen som jag tänkt så idag ska jag göra det.
Inte är det roligt för dom andra heller att lyssna på mitt hostande och snörvlande.

Fundrar vad jag ska fylla dagen med...
Har inte ro att bara ligga, kanske ska plocka fram alla mina samlade papper och annat roligt och göra lite julkort, det är ju inte så ansträngande att klippa och klistra.
Just ja, ett halsband kvar men Knurra-Linda, hur långt ska det vara?

Först av allt i alla fall en varm dusch!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-11-03 10:44:48

Hello:)

Ska försöka komma ihåg att mäta idag när jag kommer till jobbet, så messar jag dig sen. Weee



Kryapådigkramar

Postat av: TT

Publicerad 2008-11-03 12:13:22

Tack för SMS:et Linda, kan inte svara, min telefon verkar balla ur!

Hälsa Sandra och alla andra! :o)

Postat av: TT

Publicerad 2008-11-03 12:13:42

Tack för SMS:et Linda, kan inte svara, min telefon verkar balla ur!

Hälsa Sandra och alla andra! :o)

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-11-03 12:36:24

Hejsan!

Hoppas du kan vila nu och att hostan ger sig.

Ha en lugn dag!

KRam

Krya på dig!

Postat av: Berith

Publicerad 2008-11-03 14:06:31

Hoppas du känner dig bättre snart.

Krya-på-dig kramar!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela