TyraTok

Livet är ett äventyr!

Sorry Linda!

Publicerad 2008-11-09 17:48:13 i Allmänt,

Till slut blev det inte alls som bilden jag visade upp... sorry... du får verkligen säga till om du inte vill ha det. :o)
Jag granskade... tyckte det första var rörigt och trädde om... och synade... och nääe... trädde om... och här är resultatet.





Appropå något helt annat...
Någon som vill köpa en ny, fin motionscykel?
Sonen berättade just här på MSN att han vunnit en på personalfesten igår, kostar mellan 2500 - 3000 ny uppskattade han vid en snabb koll.
Jag har sålt min och hade önskat att han vann en crosstrainer men jag får ju inte alltid som jag vill. :o)

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-11-09 18:33:47

Å nu funkar det att kommentera juS

Gillar det, jättefint:D

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-11-10 06:35:45

Godmorgon!

Åh, så snyggt halsband. Alla lyckas med svart utom jag. Jag älskar svart men kan inte skapa i det, haha

Ha en bra dag!

KRAM

Nej, Panduro är dyra, men kolla på nätet. Klicka på ikonen, hos mig, som heter Pagoni. Det är en av de jag handlar hos..på nätet.

Postat av: Berith

Publicerad 2008-11-10 08:10:34

Snyggt halsband. Jag kanske skulle börja lägga ut lite smycken, jag är dålig på det. Faktiskt var det ju så jag började även om scrapbookingen tar allt större plats numer. Hoppas du mår bättre nu!!

Kramelikram

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2008-11-10 11:43:12

Hej!

Ja jag har ändrat mitt utseende på bloggen, tack vare dig. Skulle vilja bli bättre på Headern också men min tekniska son har inte tid så ofta.

Fint smycke.!!

Vi hörs // Anna-Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela