TyraTok

Livet är ett äventyr!

Vilket j-a mörker!

Publicerad 2008-11-17 16:23:24 i Allmänt,

Japp, så var det mörkt ute då... redan!

A hämtar mej här utanför tio i fem för färd till L-badet och ett ragga-pass.
Kan behöva aktivera denna blekfeta lekamen, verkligen!
Fast... kom just på att träningskläderna ligger i bilen, härre guuud vad kalla och mysiga dom ska vara nu då! :(

Arbetsdagen rann undan, fast imorse verkade den lång som en eon, men sysslor finns ju alltid, även om jag flummat bort lite på nätet emellanåt... fyans.
Nu på eftermiddagen har jag hunnit med att gå igenom lite av de gamla pärmarna och se vad jag ska behålla, bytt till svarta pärmar och gjort lila etiketter till.
Det tar ju ett tag att inse hur man vill strukturera upp den här verksamheten som jag känner är bäst för mej.

Men fortfarande har jag inte fått upp mycket på väggar eller fått hit några mer blommor,  måste skärpa mej för jag trivs när det är ombonat, och här får jag ju bestämma helt själv hur jag vill ha det utan att rådfråga någon, jippiiie!
Nu ska jag gå och nappa åt mej en banan från fruktfatet i lunchrummet så jag inte hungrar ihjäl innan jag är hemma vid 19-tiden.
Då ska jag få jättegod mat, rådjursfilé eller vad det nu blir efter styckningen idag.
Tur jag jobbar så jag slapp vara med om det.

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2008-11-17 17:40:48

Snacka om att ha det bra...rådjursfilé på en måndag!

Håller med dig om att det är viktigt att ha det ombonat omkring sig och speciellt där man tillbringar största delen av sin dag (om man nu har möjlighet till det.)

Ha dé!/Kram

Postat av: Ann

Publicerad 2008-11-17 20:01:53

Ja det brukar ju jag känna också.Att något rör mej vid läggdags....

Postat av: anne

Publicerad 2008-11-17 20:11:32

Jaså du! Du gillar inte styckningsmomentet du heller! ;)

Postat av: TT

Publicerad 2008-11-17 21:06:39

Åsa, det är allt lite lyxigt, men vi har väntat så länge på att hunden ska driva så nu firar vi på en gång! :o)



Ann, i början när vi bodde här knackade det på fönstret tre gånger varje kväll men det har försvunnit.



Anne, nja, näee... jag ser liksom en liten bambi framför mej, men när det väl ligger på tallriken har jag glömt (förträngt) den synen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela