TyraTok

Livet är ett äventyr!

Budgetspräckarna!

Publicerad 2008-10-29 21:40:02 i Allmänt,



Här är dom Anne!
Jag kommer att gå i dem med andakt och hoppas att det inte blir en hal vinter för dom är ju inte så praktiska vid oväder, men strunt samma, nu är dom MINA! :o)



Här är också två halsband jag gjorde för några veckor sedan, vet inte om dom är sålda för jag lämnade ner dom till min utställningstavla i djuraffären under mej.

Hoppas mina köp på Tradera kommer imorgon för nu har jag några trädda som ska monteras och jag saknar vissa delar till det.
Såg Kattis halloween-smycken i hennes blogg, läckra, sånt ger inspiration.

Träffade sonen idag som oförhappandes kom upp på jobbet.
Han behövde låna bilen för hjälp med flickvännens flytt och det gick ju bra, den står ju bara och kostar pengar under mina lata dagar.
Får nog åka tåg torsdag och fredag för jag tror han behöver den igen.

Nu ska jag lägga ut en DVD jag vunnit i en tävling, inget jag vill se så den kan säljas.



Ifall nån är intresserad...

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2008-10-30 08:08:57

Gud vad jag känner igen mig själv i din beskrivning av shoppandet...kallas visst shopoholic =) Stövlarna är snygga så bär dem och må bra!!

Kramelikram

Postat av: Berith

Publicerad 2008-10-30 10:41:11

Hej igen! Ett litet tips till dej. Det blir scrapmässa på lördag nere på Växhuset. Den håller på 11-17. Kan det va nåt? Jag och Milla ska ner förstås!!

Postat av: Linda

Publicerad 2008-10-30 17:43:40

Snygga stövlar!! Bra köp hihi:)



Åhhh Åhhh det högra halsbandet, det gillade jag. Får man beställa något liknande? Svart med kanske lite vitt i, sådär lite tajt runt halsen som jag vill ha.

Det har blivit en liten väska här med grejer från dig, i alla färger och varianter, skitbra att matcha med. Me like:)

Postat av: TT

Publicerad 2008-10-30 19:31:54

Berith, kan det vara så illa!? :D

Ska självklart in på mässan! Tack för det tipset!



Linda, självklart får du beställa, mät på ett ungefär hur långt du vill att det ska vara runt halsen så kommer jag med det sen!

Postat av: Linda

Publicerad 2008-10-30 20:16:50

Det ska jag göra..letar måttband hmm...får rulla en linjal på ett ungefär imorn på jobbet haha

Postat av: TT

Publicerad 2008-10-30 20:18:48

Haha Linda gör det!! Skulle vilja se!

Annars kan du ta ett snöre och mäta och sen mäta det med linjalen!! ;)

Postat av: Linda

Publicerad 2008-10-30 21:07:32

Hahaha ja snöret ja!!! det tipsade Seija sejjen mig om när jag skulle köpa ramar. Smart hörru hehe:)

Postat av: TT

Publicerad 2008-10-30 22:01:06

Åh, hälsa Seija från mej!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela