TyraTok

Livet är ett äventyr!

Gäsp

Publicerad 2008-10-02 16:18:53 i Allmänt,

Så var det torsdag eftermiddag igen då, och jag håller på att gäspa käkarna ur led.
Undrar hur det skulle kännas...
Konstigt att man kan gäspa så fast man kolkat i sej så mycket kaffe under dagen, och sanlöst att man kan vara så trött och seg, fast man sover i alla fall skapligt om än inte helt gott.

Kanske borde jag lägga mej tidigare men jag intalar mej att det är hösten som gör mej trött, allt för att slippa lägga mej tidigare.
Jag undviker liksom att känna efter, och ignorerar totalt tröttheten som anfaller runt 21-tiden på kvällen, som en obstinat tjurig treåring.

Men nu är det i alla fall snart helg!

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2008-10-03 08:27:12

Jag hoppas du får en riktigt trevlig helg! (och inte missar din skönhetssömn..L)



Tror absolut inte det är sklönt att gäspa käkarna ur led...

Postat av: Berith

Publicerad 2008-10-03 09:18:23

Skulle vara jättekul om du kom förbi o lunchade. Ser fram emot det! Såg just att jag är ledig onsdag nästa vecka, vi kanske kan luncha då om jag kommer ner på stan? Vad sägs? Kramelikram

Postat av: TT

Publicerad 2008-10-03 12:01:53

Linda, önskar även dej en toppenhelg utan frysande.



Berith, det vore ju jättenice!!

Det spikar vi om inget oförutsett inträffar, men då kan vi ju höras. Jag har samma mobilnummer som förr och min lunch börjar 12.00.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela