TyraTok

Livet är ett äventyr!

Hektiskt!

Publicerad 2008-10-21 20:04:51 i Allmänt,

Mannen klev upp halv sex, skulle hämta Ö på Arlanda i mörkret.
Jag hade åtagit mej att för en gångs skull gå ut med hundarna på morgonen så jag hade ställt min klocka på 6.10, men jag hörde att han gick ut med dem i alla fall så jag ställde om till 6.30 och försökte somna om, men där drog jag en nitlott.
Klev upp och duschade, tidningen var intagen och kaffet klart så det var bara att ta en yoghurt och sätta sej, bra service på det här haket ibland. ;o)

Vi har gjort ett stort utskick på jobbet och cheeezuz vad det trillar in svar!
Stämplade post i morse så jag nästan fick kramp i armen, kanske bra mot gäddhänget!?
Bara lilla jag ska ha in 563 svar och de andra åtta cirka lika många, blir en hel del.
Sedan var det bara att börja föra in resultaten av utskicket och besvara mail, så var den förmiddagen borta.

Eftermiddagen gick åt till en träff som min chef hade fixat till, bjudit in de vi jobbar mot och lite annat folk.
Vi höll till på Plaza hela eftermiddagen så sen var det i princip bara att gå tillbaks och släcka ner och pipa hemåt.
Och varje gång glömmer jag att kila in på L-badet och hämta tidningarna jag skulle låna av Berith, jag blir galen!

Efter maten somnade jag i soffan en stund så nu kan jag ta tag i en halsbandsbeställning jag fick idag, lär väl vara pigg ett tag framåt i alla fall.

Förresten!
Utmaningen jag fick igår skickar jag vidare till: 
Tant Raffa (Åsa)
Paula
Kattis
Anna-Karin

Hugg in! :o)

Kommentarer

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2008-10-22 03:10:02

Hej!

Har antagit utmaningen.

vi hörs

A-K

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela