TyraTok

Livet är ett äventyr!

Hjälp!

Publicerad 2008-10-29 13:28:23 i Allmänt,

Hur klen i sinnet får man vara..?

Smet in på NewYorker och såg ett par så himla sabla snygga stövlar, provade, perfekt jättesköna men nej tänkte jag, mycket räkningar denna månad.
Gick till Cubus och ströglodde, nöp i en lila kofta,  fundrade... men det tog inte lång tid förräns jag var tillbaks och högg de sista 36:orna!

Jaja! Kan väl erkänna att jag är så klen då, blir hårda mackor med makrill till lunch månaden ut, men det åt jag idag och det funkar gott.
Så får jag väl ställa bilen långt bort gratis och gå, man får lida lite pin för att få vara fin.

Hann även med ett besök på Panduro så nu ska pärlas hela helgen, och göras julkort.
Kanske ska man köpa sej lite glögg också så man får igång den stämningen!?

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2008-10-29 15:53:45

Makrill på macka är en klar favorit, kan äta hur mycket som helst! Kan du lägga ut bild på inköpet kanske? Intressant att se vad som får andra att spräcka budgeten!



Berätta om pärlandet och julkorten! Jag hinner sgs aldrig, men jag älskar sånt där pyssel! :)

Postat av: Berith

Publicerad 2008-10-29 19:34:12

Gillar också makrill, helst på hårt bröd!!

Har gjort massor med julkort och andra också. Har haft en riktig inspirationsvecka och då är det lika bra att köra på. Sen kan det gå länge innan det blir nåt igen! Periodare du vet...ha ha.

Postat av: TT

Publicerad 2008-10-30 08:09:51

Ja ni, visst är det supergott, och jag upptäckte att jag står mej på tre hårda mackor med makrill plus en banan till eftermiddagsfikat!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela