TyraTok

Livet är ett äventyr!

Jag trivs bäst...

Publicerad 2008-10-03 23:09:41 i Allmänt,

... i öppna landskap...

Eller, jag det kanske jag gör om jag testar, är ju mest i bebyggelse eller i skog,så jag vet inte... får fråga Lundell hur det är.

Det jag skulle säga var att jag trivs bäst när det snurrar på och jag har planer, att det händer nåt.
Alltså gjorde jag, efter några slöa, rätt oinspirerande helger upp lite planer.
Jag vill åka till stugan, mannen vill vara hemma och jaga.
Visst kan jag åka själv med Tequila, men grejen är att det spökar rätt fint där och jag blir ganska nervis av att vara själv där.
Fråga J, min äldsta dotter om hon vill med sa mannen och det ville hon ju.

Sedan pep det SMS i mobilen ikväll, vännen A hörde av sej.
Efter långt snack i luren om alla våra barns befinnande, hon har fyra och jag har tre, så ska vi ses på måndag för träning, bäst att ta sej i kragen.
Ja, praktiskt sett är det här det bästa för mej...  lite piska... ingen får stå och vänta på mej inför passet.

Nu är det dags för hundarna att få sin kvällspink, ja kanske för mej med men jag gör den inte utomhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela