TyraTok

Livet är ett äventyr!

Kaffetarmen skriker...

Publicerad 2008-10-03 09:29:06 i Allmänt,

... och jag väntar ivrigt på fikarasten.

Det är åtta minuter kvar och tiden segar.
Jag borde ju ha bättre frukostvanor och äta innan jag åker så jag inte är så infernaliskt hungrig så här dags, men jag är inte sugen när jag vaknar.
Måste vara uppe och röra mej ett tag innan hungern kommer och jag kliver ju alltid upp i sista sekunden för att hinna duscha och dricka mjölk och sedan kaffe innan jag paltar mej iväg.
Jag har aldrig varit en god frukostätare, jag minns när min mamma bredde en limpmacka varje morgon och jag satt med den hur länge som helst, det bara växte i munnen...  yeak.

Annars är det ju fredag, trevligt, fast vädret kunde ju varit roligare inför helgen.
Precis när jag klivit av tåget i Västerås började det regna och paraply ligger inte för mej, gillar inte att släpa på sånt, och inte hade jag satt fast luvan på jackan heller.
Men egentligen spelar det ingen roll när man inte har någon direkt frisyr, tesarna ligger där dom ligger oavsett om det är blött eller torrt.
Fast det ser ju fräschare ut med torrt hår...

Nej, nu loggar jag ur telefonen och ilar ner i korridoren med min lila kaffemugg i högsta hugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela