TyraTok

Livet är ett äventyr!

Lakrits!

Publicerad 2008-10-09 09:39:28 i Allmänt,

Sitter här i mitt lilla krypin och njuter av doften av lakrits.
Jag köpte nämligen ett ljus med den doften på Lagerhaus igår, ljuvlig doft, inte för intensiv.
Framför mej på besöksbordet har jag den fina lyktan som N köpte åt mej och det stannade just till en kollega från en annan våning och berömde den! :o)
Hon skulle springa till Indiska och kolla om den fanns i grönt, säkert fint det med men absolut inte lika fint som lila, haha.
Insnöad, moi??

Det blir sen fika idag med till kaffetarmens besvikelse men det är inget jag kan påverka.
Folk är på olika möten och några måste ju finnas tillgängliga på telefon fram t o m kl 12.
Idag tänkte jag köra igång med thai-soppan, har utelunchat klart för ett tag nu tror jag.
Annars finns det ju undantag som bekräftar regeln... man ska aldrig vara omöjlig utan flexibel när något roligt händer är ett av mina motton.

Nä, nu ringer det!

Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2008-10-09 09:48:07

Så fint du har det här i din blogg! Din header är kanonsnygg! Jättekul att du gillade min beskrivning! Alltid roligt om den kan inspirera någon till att ramla in i skapandets värld. Akta dig bara, det är grymt beroendeframkallande, tidskrävande och kostsamt... men absolut värt det fniss

/Milla

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2008-10-09 10:14:36

Hej!

Lakrits och lila, det är min smak med (Indiska också för den delen)

Du har väldigt fin bakgrund till din blogg. Såg att du hade länk till där man kan göra liknande. Jag är lite oteknisk så jag får nog be min datanörd till son att hjälpa till.

Ha det bra i höstrusket. // Anna-Karin

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2008-10-09 10:14:55

Hej!

Lakrits och lila, det är min smak med (Indiska också för den delen)

Du har väldigt fin bakgrund till din blogg. Såg att du hade länk till där man kan göra liknande. Jag är lite oteknisk så jag får nog be min datanörd till son att hjälpa till.

Ha det bra i höstrusket. // Anna-Karin

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-10-09 11:20:19

JA, men det är ju en typisk vädur, eller?

Ha en toppendag.

Kram

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2008-10-09 11:22:05

Jo det är kul, men just nu är det lite mycket...

Vet inte vilken ände jag ska börja i.

Jag har lite svårt att slutföra saker så jag har många påbörjade projekt. min man är likadan så du förstår hur det ser ut hos oss :-)

Vi hörs

A-K

Postat av: anne

Publicerad 2008-10-09 17:58:47

Jo, så är uteluncher rena döden för midjemått och ekonomi också. Ännu något jag behöver tänka över och göra något åt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela