TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ljus igen

Publicerad 2008-10-27 16:40:02 i Allmänt,

Vilket lyft att det var ljust ute i morse, tack för vintertiden!!
I och för sej klev jag upp 40 minuter senare än vanligt men det var stor skillnad, skönt att köra till staden i ljus.

Hade inga större förhoppningar om seminariumet men det var mycket bättre än jag trodde.
Humor att en kille satt och funderade vad badet hade där att göra.
Höll på att skratta ihjäl mej när han kom fram och undrade under fikapausen, men jag fick ju förklara för min forne gymkund att jag bytt arbetsplats.
Vart placerade med en tjej för att vi inte kände varandra men när vi började prata jobbar vi på samma ställe, fast hon är två våningar ovanför mej och sällan inne på kontoret.
Annars var det intressant att få en större inblick i hur mycket som hör till Lärresursenheten.

Det blev en hektisk eftermiddag, full mailkorg och mycket post när man komm tillbaks hit, men nu har jag rett ut det mesta och ska hämta ut bilen ur p-huset för vidare färd mot L-badet för lite ragga-träning med A.

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2008-10-28 07:20:18

Du har så rätt angående att TVn inte tar nån plats. Plötsligt blev vårt lilla vardagsrum ganska rymligt.

Kul om du vill hänga med på en mässa. Nu blir det väl inte förrän nästa år igen, men jag låter dej veta! Ha de.

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-10-28 07:39:44

Godmorgon!

Ha en bra dag!

Kram

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-10-28 08:47:50

Ja, det är ett underbart väder idag.

Solen skiner och det är nån minusgrafd.

Ha det gott nu!

Kram

Postat av: anne

Publicerad 2008-10-28 13:21:12

Är det du eller A som raggar? Eh, förlåt, tränar?

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2008-10-28 19:58:08

Åh vad kul med Ragga. Det skulle jag vilja prova.

Tack för tipset om Rosenrot. Jag brukar få bättre humör när jag tränar men förra vecka var jag både PMS ig och var förkyld. Vi hörs // A-K

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2008-10-28 19:58:08

Åh vad kul med Ragga. Det skulle jag vilja prova.

Tack för tipset om Rosenrot. Jag brukar få bättre humör när jag tränar men förra vecka var jag både PMS ig och var förkyld. Vi hörs // A-K

Postat av: TT

Publicerad 2008-10-28 20:18:47

Anne, vi raggar hej vilt båda två! :o)

Ragga Jam heter passet Anna-Karin, hur kul som helst till schysst musik, inte lika uppstyltat som aerobics.

Testa gärna afron också, den är lika skoj!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela