TyraTok

Livet är ett äventyr!

Minus fem...

Publicerad 2008-10-29 08:54:02 i Allmänt,

... grader och svinkallt, världen var frostig utanför fönstret, nu är det kört!!

Bestämde mej genast för att offra 16 kr på parkering istället för morgonpromenad.
Hade dessutom stora plastburkar att släpa på som en kollega ville låna till storbak inför mannens 60-årsfirande.

När jag kom ut stod bilarna kvar inne i verkstaden, ovanligt,  men den ibland väldigt vänlige hyresvärden/ bildoktorn tyckte det var lite för kallt ute.
Annars kör han ut dem när han kommer och så hinner min kallna under den dryga timmen innan jag ska iväg, men nu var den varm och go. 
Fast jag behöver sällan skrapa rutorna, det är ju hur skönt som helst.
Tog det lite lugnt för det såg halt ut och ju närmare staden jag kom blev jag mer och mer inlindad i dimma.
Det var som att köra in i ett glas mjölk!

Känner mej rätt utsövd, för en gångs skull så jag har nog sovit rätt gott.
Minns faktiskt vad jag drömde för en gångs skull och det var hur tokigt som  helst.
Men det är ju drömmar oftast och ju knäppare dom är ju svårare är det att ta sej ur dem.

Nu ska jag dyka ner i högen av post, är hungrig som en gnu trots att jag åt en banan bär jag kom hit, vill fika NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela