TyraTok

Livet är ett äventyr!

Rätt fräsch...

Publicerad 2008-10-18 10:10:37 i Allmänt,

God lördagmorgon!

Solen sken så fint när jag klev upp vid halvåttadraget men nu vette tusan vart den tagit vägen...
Aningens huvudvärk när jag vaknade 7.15 men den försvann med en Ipren och kaffe.
Lite ont i höfterna efter gårdagkvällens dansande och röst har jag icke idag efter skrålande till Rytterne Röj.
Det gänget är tamejigatan inte vettiga för fem öre, så befriande.

N och jag fick skjuts nästan ända fram till krogdörren strax före fyra så vi var bland dom första att hugga in på tacobuffén.
Gratis är ju alltid gott, hehe.
Men ärligt, jag såg folk som vräkte i sej tallrik efter tallrik och bara drack vatten.
Säkert hade dom inga jackor med sej heller så hela kvällen blev gratis... höjden av snåljåpar...

Sådan är inte jag, några glas vitt vin till maten gjorde susen så formen var lagom igår och faktiskt blev det inte dyrt heller, 33 spänn för ett glas vin är ju som hittat.
Träffade på lite folk, gammal boyfriend, E och lite gamla stamgäster från badet, kul att se dom.

Tänkte stanna ute längre än jag planerat men mannen var inte ett dugg sugen att hämta mej sent, och eftersom haket invaderades av en massa hippa unga människor drog vi oss till bussen strax före 22.30.
Alternativet var ju Harrys... mjä.

Väl på bussen hade jag SMS-konversation med A som inbjöd till Mikaelikyrkan på söndag när hon ska uppträda med sin kör, de ska bli skoj.
För övrigt samma kör som min chef sjunger i, hon kommer väl att undra varför jag förföljer henne på fritiden.

Nu sitter jag här och fundrar på om jag ska locka med dotter J till Änglamässan i Tillberga...

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-10-18 12:27:13

Åh, vilken kul kväll du verkade haft. Jag orkade vara vaken till 23, rekord en fredag, hahaha.

HA en skön och härlig dag!

KRAM

Postat av: Berith

Publicerad 2008-10-19 11:41:03

Hallå där...Änglamässan är nästa helg inte denna. Hoppas du inte hann åka iväg i onödan!!!

Postat av: Berith

Publicerad 2008-10-19 11:42:20

Hallå där...Änglamässan är nästa helg inte denna. Hoppas du inte hann åka iväg i onödan!!!

Postat av: TT

Publicerad 2008-10-19 12:02:29

Berith, tur att jag var så slö då! Hahaha, fast jag hade nog kollat tiderna på din blogg och insett misstaget tror jag... kanske... :o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela