TyraTok

Livet är ett äventyr!

Stannar- stannar inte...

Publicerad 2008-10-14 10:21:24 i Allmänt,

Imorse var det en sådan där bra morgon när bilarna stannade så fint varje gång jag skulle gå över vid ett övergångsställe.
Ibland fräser dom förbi som om dom hade eld i häcken, man kan få stå hur länge som helst.
Fast jag var lite tveksam om en stor buss skulle hinna få stopp före dom vita ränderna i gatan, och chaffisen garvade när han såg min tveksamhet. Han visste nog att han skulle hinna stanna, jag trodde det var en omöjlighet att få så kort stoppsträcka på den kolossen.

Annars intet nytt.
Sålde ett till halsband idag, alltid lika kul att någon gillar det man gör.
Solen skiner så jägarna har säkert en bra dag medans en annan får sitta här inne på jobbet och titta ut.
Måste försöka ta mej ut på lunchen och njuta.
Hoppas vädret håller i sej till fredag.

Vart så glad i går när jag läste Paulas blogg, vilka fina bilder från det hemliga bröllopet, stort grattis till er!
Önskar även E lycka till idag på intervjun!
Hoppas dotter J blir bättre i ryggen, puss på dej!

Blev även glad när jag tittade in i dotter D:s blogg, den var uppdaterad med ett jättesnyggt keramikfat hon hade knåpat ihop från trädtemat.

Nu ska jag jobba lite, mana på dom som inte skickat in uppgifter så jag blir av med den här trista statistiken.

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2008-10-14 10:23:18

Tack för det! :0)

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-10-14 15:03:08

Hejsan! Hoppas allt är bra hos dig.

Här rullar det på saktra men säkert. ;d

Ha det gott!

KRam

Postat av: anne

Publicerad 2008-10-14 16:27:55

Finns dina halsband till beskådan på din blogg kanske?

Postat av: TT

Publicerad 2008-10-14 17:34:51

E, man ska trivas på jobbet, det har jag ju förstått nu.



Kattis, allt är bra, rullar på här med, same old, men det är rätt skönt.



Anne, jag är inte lika strukturerad som Kattis som har en egen jättefin sida för smycken, dom ligger utspridda lite här och där i bloggen, får ta tag i saken helt enkelt!

Postat av: Paula

Publicerad 2008-10-14 18:57:17

Hej! Du, när kan man få se bilder på dina pälsklingar här i bloggen? Tycker det är dags, och det tycker mina jyckar också, speciellt om det är någon hane där. Men tyckte du pratade om tikar..

Ja nu går det inte att traska omkring i skogen på ett par veckor, dom skjuter väl över högt och lågt...

Jag håller mig nog till cykelvägarna ett tag o slipper älgflugorna också!

Hoppas febern ger med sig, kram från nygifta finnkäringen!

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-10-15 08:11:26

Hihi, ja men det står inte sååå mycket i dom ju.

Jag var lite tidigare i morse och såååå trött. Så det blev lite dravel.

Ha en skön dag!

KRam

Postat av: linda

Publicerad 2008-10-15 17:15:57

Vist är det dyrt med tandläkaren..och inte är det värst trevlig heller!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela