TyraTok

Livet är ett äventyr!

Uppe i ottan

Publicerad 2008-10-04 10:40:00 i Allmänt,

Jaha,  är det idag det är kanelbullens dag...

Jag hade hoppats på en vardag så någon bakglad människa på jobbet skulle ha med sej bullar. :o)

Nå, kanske kan handla en på vägen till stugan, fast då måste vi ju hitta glutenfria också, ja vi får se.
För min del vore det bäst utan tror jag... "nyper i bilringen"... men å andra sidan ska jag ju gå i skogen och släpa trädgårdmöbler och sånt...  nja, som sagt, vi får se hur det blir med bullar.

Vaknade vid fem i morse men somnade om efter ett glas mjölk till min lycka.
Men sju var det dags igen och halv åtta kapitulerade jag och klev upp, pigg, hemskt!
Slöade med kaffe och tidning, jag har tagit ett extraerbjudande från VLT igen så vi har den i två veckor i alla fall.
Sedan hamnade jag här och spelade alfapet ett tag, nu har jag diskat och kollat läget hos dottern.
Halv tolv ska jag hämta henne för färd mot Dalarna.
Ska bli rätt najs, hoppas vi får igång vattnet och att el och mulltoa funkar....

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2008-10-04 17:35:54

Najs, najs. Ska jag stå utanför stora entrén vid Stadshuset 12 på onsdag då? Hör av dig om det blir nån ändring och du kanske har nåt bra matställe på förslag? Kramelikram

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2008-10-04 21:12:00

Hej!

Hittade din blogg via Kattis. Blev nyfiken då min dotter heter Tyra. Såg sedan att du bor i Surahammar. Det gör jag med. Världen är bra liten ibland.

Anna-Karin

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-10-05 08:35:02

Godmorgon!

Hoppas du får en fin och skön söndag!

Kram

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-10-05 16:36:15

Här blev det inga bullar alls. VArken igår eller idag.

Skandal!

Kram

Postat av: TT

Publicerad 2008-10-05 19:44:22

Berith, ställ dej vid fontänen där nedanför Panduro istället, jag kommer ut där.

Matstället kan vi diskutera när vi ses. Kul!! Kramar



Anna-Karin, vad trevligt att det tittar in nytt folk!



Kattis, inga bullar!? Hoppas helgen blev trevlig ändå!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela