TyraTok

Livet är ett äventyr!

Paket! Till mej!?

Publicerad 2008-10-08 22:46:20 i Allmänt,

Nu börjar det kännas av att man är ensam i sitt lilla team, men jag skyfflar undan det jag hinner, kan ju inte göra mer.

Trevliga avbrott i arbetsdagen var N:s besök på förmiddagen och hon hade ju till och med ett paket med sej!!
En avskedspresent från henne!
Jag är ju som ett barn på julafton när jag får paket men stördes av telefonsamtal just när jag klippt upp det fina lila snöret, sablars, men sen fick jag slita upp och det var en jättefin ljusboll, lila, i krackelerat glas med ett lila blockljus till.
Hon vet vad jag gillar!
Om ni kollar in Petras sida ser ni en brun sådan,  men min är snyggare, sorry Petra, haha.

Börjar även känna av lite träningsvärk på insidan av låren och det är ju bra, då vet jag ju att jag tränade.
Men det glömde jag snabbt bort när jag lunchade med f d kollegan och kära vännen Berith.
Så tog vi en tur på Lagerhaus för lite småhandel och sedan gick vi till Panduro där hon invigde mej i scrapbookingens värld.
Man fattar ju inte hälften av alla dessa termer men nu är jag liiiite klokare, kanske kan det bli några flashiga julkort...
Tack Berith för den rådgivningen och en jättetrevlig lunch!
Kollade även in i hennes dotters blogg, fick nämligen tips om Millas lilla scrapskola. :o)
Jättebra beskrivet!

Har dessutom gjort ett halsband idag! Jag började igår kväll men det blev inte som jag tänkt mej, men idag föll pusselbitarna på plats.
Kanske var det allt promenerande från Blåsbo till stadshuset och tillbaks som klarnade hjärnan och sinnet lite...
När jag hade gått en bit i morse började jag fundera om jag tog ur fronten till stereon, jaha?
Ringde mannen som skulle skjutsa en kompis till flygbussen men han hade ju inte min bilnyckel med sej så jag tänkte att skit samma, och faktiskt lyckades jag förtränga det under dagen.
Inte kul att få inbrott i bilen... men det hade jag inte haft!

Nattadags, måste få min sömn nu när jag ska tänka för tre några dagar. ;o)

Kommentarer

Postat av: petra

Publicerad 2008-10-10 18:26:58

Hahaha :) jag ville ha en lila eller röd stor men det fanns bara små kvar :( Vi varken hörde eller såg dig påväg till tåget :P Vi hade rätt bråttom så det var nog därför. Så saknar du oss än då? Kraaaam

Postat av: TT

Publicerad 2008-10-11 12:32:57

Petra, skönt att veta att du har lite färgsinne! ;o)

Klart jag saknar er!

Men jag är där på måndagarna på ragga-passet minsann.

Kramar!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela