TyraTok

Livet är ett äventyr!

Utmanad

Publicerad 2008-10-20 22:30:13 i Allmänt,

Vilken mat äter du ofta?

Lax/kyckling med wokgrönsaker
När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Det beror på hur roligt bordssällskap jag har...

Var sitter du helst när du bloggar?
Vid min dator mitt i lägenheten
Köper du ofta Triss?

Cirkus fem gånger om året 

Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
Jag är inte så berest ännu så jag får säga Kanarieöarna

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Tror det blir fyran, tätt följd av trean

Vilket är ditt favorit vin? 
Rött vin, Merlot

Så Berith, tack för utmaningen, den första jag fått faktiskt! :o)

Jag skickar vidare till...  återkommer med det imorgon.

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-10-21 07:15:52

Godmorgon!

Hoppas du sovit gott.

Ha en bra dag!

Kram

Postat av: åsa

Publicerad 2008-10-21 19:05:53

Roligt med utmaningar, det finns ju en hel del sådana...

Nu du...har jag köpt mig en ny dator så nu kan jag blogga in på din sida utan att behöva sitta och trycka på skärmen för att överhuvudtaget se vad som står, men det är (förstås) nå´t tjall med modemet (nyss utbytt) så jag kommer inte in och kan skriva på min egen blogg...!

Ska ta en till dust med tele 2 i morgon, i dag orkar jag inte.

Nu är jag så glad, att det går att se din blogg utan problem så nu lär jag väl bli en riktig "pain in the ass" på dig...

Ha dé!/Kram

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-10-21 20:35:44

Tackar för utmaningen.

Den lovar jag att göra i morgon då jag inte orkar nu, hihi.

Ha en skön kväll!

KRAm

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-21 22:28:13

Kattis, du får göra den när du vill, är jag inte storsint så säg! :o)



Åsa, vad skoj med en ny dator.

Har ju haft mina duster med Tele2 när jag bodde i staden så nu är det Telia som gäller och det ska bli kul om du blir som ett pain in the ass! :o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela