TyraTok

Livet är ett äventyr!

Äntligen!

Publicerad 2008-09-30 22:53:33 i Allmänt,

Som Gert Fylking antagligen skulle ha utropat!

Mannen ringde och berättade att det nappade rätt bra nere vid den lilla sjön så jag tog 16.15-tåget, som jag i och för sej redan hade tänkt.
Slängde i mej några mackor och sen åkte vi ner men inte var det så lätt.
Jag är inte en person med stort tålamod så jag knatade runt och kastade i lite hit och dit  och plötsligt small det till och middagen kunde landa i håven.

E-tuna-borna som varit där jättelänge åkte hem och strax efter det fick mannen upp en fin firre, vi åkte hem med ca 2 kg regnbåge i bagaget.
Fast vi orkade inte äta när vi kom utan hamnade vid våra respektive datorer för slösurfande, ja i alla fall från min sida.
Ja, mannen diskade och jag rastade hundarna men av mitt lampupphänganade vart det intet och noll ikväll, bara spel, lite MSN-snack och läsande på nätet.
Sån e jag, slö och slapp... dock sällan likgiltig... men man vet ju att skiten ligger kvar och man får ta det någon annan regnig dag.

Nu är det nattadags för igår glömde jag bort den tidpunkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela