TyraTok

Livet är ett äventyr!

Egentligen...

Publicerad 2008-09-26 23:23:08 i Allmänt,

... har man inte så mycket ledig tid under helgen som man vill inbilla sej.

På fredagkvällen är man trött, i alla fall om man inte slumrar lite efter jobbet och det gör man inte om man just fått lön och handlar och donar efter jobbet.
Alltså försvinner fredagkvällen rätt snabbt.
Sedan vill man sova ut på lördagen, och förhoppningsvis lyckas man och då är lite av dagen borta.
På söndagkvällen lär man lägga sej i tid för att orka upp på måndagen... så alltså... vart tar helgerna vägen?

Bättre om man gör något på fredagkvällen, en aktivitet så man känner att helgen har börjat, typ after work eller nåt, eller hur?!
Fast det förutsätter ju att andra vill göra samma grejer...

Nu har jag i alla fall lyckats hålla mej vaken till nästan halv tolv, och inget vettigt har jag gjort förutom rätt goda biffar och druckit lite rödtjut.

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2008-09-27 09:03:45

Hoppas du får en jätteskön helg med välbehövlig vila, det ska jag se till att jag får! PS hälsa dotter J från mig. Hoppas hon mår bra. Kraaam

Postat av: TT

Publicerad 2008-09-28 19:37:45

Berith, jag ska dit imorgon.

Det är väl lite upp och ner med måendet men det går åt rätt håll tror jag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela