TyraTok

Livet är ett äventyr!

Förgrämd...

Publicerad 2008-09-28 10:10:26 i Allmänt,

... kommer jag att bli... och ännu fetare...

Vad sägs om att äta wienerbröd till frukost, både i går och idag!
Vi köpte två för ovanlighetens skull i fredags kväll för Konsum hade två för 10 kr,  men ingen av oss åt nåt på kvällen.
Så fick jag syn på påsen  igår morse så efter yoghurten slank det ena ner och nu såg jag att mannen inte ätit sitt och eftersom han inte är hemma tog jag det med, hehe.

Apropå att han inte är hemma... just det...
Vi var och fiskade igår och hade C med oss, började vid tre på eftermiddagen.
Mycket folk vid sjön, trevlig kväll men ingen fisk, jag åkte hem vid sju och dom kom strax efter.
Imorse stack dom halv åtta och nu när jag kliver upp är det stråååålande sol och perfekt fiskeväder, igår blåste man ju nästan bort.
Tyyypiskt!
Nu är jag i valet och kvalet... ska jag åka en sväng?
Måste nog ringa dit och kolla hur det går...

Ska hjälpa S med lite körning sedan.
Hon ringde igår när vi var vi sjön, och hade köpt 80-madrasser och ville ha hjälp.
Synd att du inte behöver en 160-säng säger jag för vi ska sälja en... hon blir tyst i luren och säger sen men det är ju det jag ska ha.
Snacka om hjärnsläpp igen... haha... jag tänkte 90 fast jag hörde 80... måste varit för mycket frisk luft i min hjärna.
Skickade nyss en bild på sängen till henne och den dög så jag ska köra över den och hjälpa till att hämta madrasser, men undrar om jag ska fiska lite först...

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2008-09-28 10:52:22

VARFÖR ska allt onyttigt vara så j...a gott? Viljan är stark men köttet är svagt =(

Postat av: TT

Publicerad 2008-09-28 17:47:20

Berith, där satte du huvudet på spiken, precis så är det!

Så för att toppa det tog jag en kebab med bröd till mat dessutom... urk... men imorgon tror jag att jag ska börja äta soppa varje lunch några veckor framåt.

Postat av: Hang

Publicerad 2008-09-28 19:05:05

Ibland är det gott med lite onyttigt :D

Postat av: TT

Publicerad 2008-09-28 19:35:39

Hang, visst är det! :o)

Tack för besöket!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela