TyraTok

Livet är ett äventyr!

Håhåjaja...

Publicerad 2008-09-22 14:31:19 i Allmänt,

... måndag idag!

Alltså, att det är måndag och jobbardags känns inte så betungande alls, men det är ju det där med att kliva upp...

Inatt sov jag extremt dåligt, man kunde tro att det var fullmåne men det var det ju inte så jag skyller på TV:n för jag tittade på CSI och sedan Hemsökta hus när jag insåg att jag inte skulle kunna sova.
Inte blev jag sömnigare av dom programmen, men när jag väl ändå började slumra var drömmarna så konstiga så jag vaknade till hela tiden.

Sömbristen kan ju eventuellt bero på två sovmorgnar också, och en  ganska händelslös helg, jag har ju inte tagit ut mej direkt om man säger så.
Fick ta bilen in i morse eftersom jag lånat ut pendelkortet och det var rätt skönt att bestämma själv när jag skulle åka.
Som vanligt bestämde jag mej i sista minuten men jag satt på plats en minut i åtta i alla fall. :o)


Kommentarer

Postat av: GM

Publicerad 2008-09-22 14:54:21

Haft en bra dag annars? :D

Postat av: TT

Publicerad 2008-09-22 15:17:18

Garbomannen, tack för besöket!

Det har varit en jättebra dag hittills, själv då?

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-09-23 06:49:20

Godmorgon!

Ha en trevlig dag!

Må gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela