TyraTok

Livet är ett äventyr!

Solen som försvann

Publicerad 2008-09-19 12:58:03 i Allmänt,

Jaha, det kunde man väl nästan listat ut att den blåa himlen bara var här på genomresa!
Nu när man ätit  sin matlåda och tänkte gå ut och njuta lite så är det den vanliga gråa himlen som är framme, till och med några regnstänk, vad besviken jag blir.

Under förmiddagsfikat satt vi och pratade skador, roligt ämne va?
Men vilka flashbacks jag fick av mina sjukskrivningsår och oändliga behandlingar mot min onda höft och nacke.
Vi diskuterade även sjukgymnaster och hade väl liknande erfarenheter av vissa som kanske skulle syssla med annat...

Som ett litet brev på posten kom ju sedan ett litet "hot"...
Ja, det var ju faktiskt i ett brev, hahaha, som någon hotade med TV-programmet Plus om dom inte fick sin vilja igenom.
Nu har ju jag inte gjort fel så jag kanske inte behöver fundera på hur man tar sej i rutan, jag skulle tro att Sverker kastar ärendet i soptunna innan programmet.

Får se vad annat fredagen kan bjuda på...

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-09-19 22:45:26

Hejsan!

Nja, unrar om man orkar äta så många. Fast jag åt en efter en trerätters så det räckte gott med en.

Ha det gott!

Kram

Postat av: TT

Publicerad 2008-09-19 23:15:57

Mja, min passion är ju kakor, därför bakar jag inte för då är jag i frysen varje dag och äter dom stelfrusna t o m.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela