TyraTok

Livet är ett äventyr!

Vad göra med all ledig tid...

Publicerad 2008-09-06 12:35:19 i Allmänt,

Hemmahelg, ingen stugfärd, känns rätt skönt, eller kluvet... man både vill och inte vill
Finns ju alltid att något att pyssla med förutom tvätt, städning och disk.
Har i alla fall äntligen kommit ihåg att köpa sytråd så jag kan fixa alla jeans som ligger vid symaskinen.
Eftersom hon sålde ut tråd köpte jag olika färger till de projekt jag har... får se om det blir något fixat i helgen.
Fast jag vill göra smycken också, åh alla dessa val! :)

Nu ska vi i alla fall åka och fiska en sväng, mannen fick sin första fisk med flugspö igår så han blev ju totalt biten, och jag tycker ju det är en skön avkoppling så jag hakar på ett tag.
Det blir inte sent för sedan ska det tydligen jagas med min f d svåger så kvällen blir min! :)

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2008-09-06 16:49:41

Hoppas att du fick napp den här gången också och jag hoppas verkligen att du mår bra.

Skönt att du trivs på nya jobbet och kul, att du träffar dina gamla arbetskompisar så att du inte "glömmer" dem...

Hoppas, att du får en bra helg.

Ha dé!

Postat av: Berith

Publicerad 2008-09-06 18:52:31

Hoppas du får en skön kväll i regnet. Känns som man helst skulle vilja sitta framför en öppen eld och bara insupa värmen...Tycks bli frusnare och frusnare med åren, hur ska det sluta?

Postat av: TT

Publicerad 2008-09-06 23:42:38

Tant Raffa, det gick bra med fisket och jag mår bra!

Hoppas du mår bra du med, trots att vädret inte är det bästa!



Berith, vi har ju en öppen spis men den får vi inte elda i, bara sätta massor med ljus i och det har jag gjort.

Vi ska inte frysa ihjäl, varken du eller jag, hoppas din helg bllir skön.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela