TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ännu en tidig morgon...

Publicerad 2009-04-22 08:14:50 i Allmänt,

... för mannen hade beställt tid för byte av ruta på Saaben kl 7 imorse och den skulle lämnas i Hallstahammar.

Vilken tokig idé för det innebar ju att jag fick kliva upp extra tidigt och åka efter honom dit, annars hade han fått ta tåget hem.
Fast det kunde han förstås ha gjort...  men jag är ju en så snäll och förstående sambo (ibland) så jag åkte och plockade upp honom, körde in mej själv till jobbet och hivade över Audin till honom.
Följdaktligen var jag här på kontorsstolen rätt tidigt idag med,  bra för flex-kontot i alla fall.

Idag kom dessutom kollega M tillbaks från sina tre veckor Thailand, jätteskönt för jag har saknat henne.
Min parhäst, vi två nya vilsna själar som stöttar varann och garvar ihjäl oss åt våra misstag och tabbar.

Annars... tja... fick gå upp och ta citodon för jag kunde inte sova igår.
Mitt ryggskott har dragit sej ut mot högerhöften,  som varit skapligt bra ett tag,  men nu är det kajko.
Ska ju till U imorgon, vår massör så jag hoppas han kan fixa och trixa lite.

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-04-22 15:56:19

Fattar inte att väskorna alltid blir sååå röriga.

Pennor....dom måste vara perfekta att skriva med. Hihi På mässor brukar jhag få med mig en del, haha.

Ha en skön eftermiddag!

KRAM

Postat av: Paula

Publicerad 2009-04-22 18:33:13

Va skönt med massage! Fast, när man har akut ont så är det ju inte enbart behagligt förstås.

Värst vad du blivit morgonpigg, värre än tuppen ju! Själva steg vi upp vid tio.....men så jobbade gubben sent o kom inte hem förrän efter tio igår.

Det är lätt hänt att vi sätter oss vid köksbordet o filosoferar om dagen, och vips har det gått några timmar...

Kramen

Postat av: Madde

Publicerad 2009-04-22 18:47:59

Hejsan! Det låter skönt med massage. På vårat jobb har vi en massegestol som vi kan sitt i om vi vill, får gå iväg ca 15 min på arbetstid, finns nere i våran källare på jobbet. Fast jag nyttjar den aldrig blir så himla trött av sånt. Hoppas det blir bättre med ryggen efter massagen. Ha en bra kväll. Madde

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-04-22 19:16:27

Men nej, det var inte han heller. Denna killen är lite äldre och ser ut som en raggare.

Åh, så frustrerande.

Skulle frågat honom, hahaha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela