TyraTok

Livet är ett äventyr!

En kompis att lita på...

Publicerad 2009-04-17 08:26:01 i Allmänt,

... det är Citodon!
Liniment är inte heller en dålig vän, och de två tillsammans gör att jag sitter på min stol åter idag! :o)

Lyckades till och med gå ut med hundarna igår, även om det inte blev en långpromenad.
Tyson och Selma var ute så dom vart lyckliga ändå.

Gäller det bara att gå ut med Tequila är det inga problem för hon lunkar på i sin takt,  just nu har vi samma takt, haha, men den lilla Smilla är ju oberäknelig och drar iväg så man kan bli galen.
Åtskilliga gånger har hon gjort så , med följd att  jag har gjort ungefär lika som igår,  vägt över på högerbenet samtidigt som jag vrider överkroppen.
Det är då det blir så här... och om jag går lite böjd och dammsuger och vrider till...  men som sagt, det går över varje gång.

idag skiner solen, tur det är fredag och jag hoppas vädret fortsätter så här hela helgen.
Igår morse trodde jag att det var fredag och blev så grymt besviken när jag insåg att det var torsdag... men idag har jag i alla fall rätt, det är glädjens dag, som Kattis säger!

Vaknade, som vanligt numera någon minut innan klockan ringer.
Jag som verkligen ogillar rutiner har nu blivit en vanemänniska!

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-04-17 11:00:33

Åh, Citodon, ja det knapras det på friskt här hemma.

Först började svärsonen, sen blev det dottern och nu också maken.

JAg känner mig väldigt dum när jag är på Apoteket jjämt och får hämta ut dos efter dos.

Hoppas du snart mår prima igen.

KRAM

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-04-17 14:48:08

Här sitter vi fortfarande och väntar på spolarent killen. Förmiddagen har gått för läääänge sen. Man kan ju ringa och säga att man är sen.

Så en annan kan göra lite annat.

Men det är en härlig fredag.

Kram

Postat av: anne

Publicerad 2009-04-17 19:23:27

Men jösses, brukar du få sådana där ryggknäppar? Jag har aldrig haft så jag kan inte ens föreställa mig, men det låter fruktansvärt!



Har ni fyra hundar eller räknade jag fel?

Postat av: anne

Publicerad 2009-04-17 20:11:39

Jamen! Tyson, Selma, Tequila och Smilla? Ett, två, tre, fyra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela