TyraTok

Livet är ett äventyr!

Idag känns det bättre!

Publicerad 2009-04-18 12:06:29 i Allmänt,

Tur är väl det för det är lördag, solen skiner och jag är ledig.
Linda P, så här blir det sen när du börjat till nya jobb, leeeeediga helger! D

Mannen försvann tidigt i morse,  till fisket tror jag. Det skulle visst rensas runt sjön.
Han blir rätt intensiv när han hittar nåt han tycker är kul men det är ju bra att han har något att roa sej med.
Själv har jag roat mej med att spela alfapet och fyllt diskhon med hett vatten och en himla massa disk... men det får stå ett tag.

Sitter just nu med en jätteportion grahamsgröt med aningens lite sylt i... får bli brunchen.
Maten får jag ikväll hos N, och lite viiin har jag hört ryktas om.
Ska även roa mej med att göra en pytteliten fotlänk!
N:s yngsta dotter fyller år idag och den lilla puddingen vill ha en fotlänk, antar att den ska vara rosa... 16 cm, så pluttigt!

Annars står inget speciellt på schemat, kanske lite tvätt och så kommer eventuellt D och A ut för att också få däcken bytta.
Behövs nog inga vinterdäck ens i Östersund längre.

Nu ska jag hälla ut min handväska och plåta så Anne får se att hon ÄR värst! :D

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-04-18 14:25:55

Nå?!?! Var har du väskinnehållet??? ;)

Postat av: Linda Po

Publicerad 2009-04-19 21:20:22

Hihi, det låter ju toppen! Just nu är det mest sorgligt att säga hejdå till alla, men när man väl börjat det nya så blir det nog andra tankar.... Ha en bra vecka nu!! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela