TyraTok

Livet är ett äventyr!

Inte illa!

Publicerad 2009-04-25 11:20:13 i Allmänt,

Klockan är kvart över elva och jag är kaffad,  duschad, har plockat ihop allt som ska till återbruket och andra maskinen tvätt snurrar för fullt i maskinen i badrummet!
För att vara jag är det en fantastisk bedrift en lördagförmiddag.

Mannen är iväg med en kompis och oljar en båt, när han kommer hem ska jag tvinga med honom till  återbruket och sedan upp till Virsbo.
Där är det konst- och hantverksmässa i konsthallen, och den vill jag inte missa.

Solen strålar, igår kväll grillade vi för första gången,  mysigt att sitta på trappan med ett glas vin och njuta av fredagkväll.
Sedan skrålade jag till Så ska det låta och Singi´n bee innan jag anlände i sängen vid halv-tolv-draget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela