TyraTok

Livet är ett äventyr!

Låååång fredag...

Publicerad 2009-04-10 22:06:50 i Allmänt,

... i solen blev det idag!

Igårkväll gick jag över till S en sväng för att hämta smyckelådan, inget var sålt för hon hade glömt att ta med den till jobbet... not so fun...
Men jag tog en öl och snackade bort en timme med henne och hennes nyfunne pojkvän som är riktigt trevlig.
Ännu ett par som mötts via nätet, hoppas det håller.


Väl hemma tog jag ett glas vin och vaknade med huvudvärk,  wonderbaum att vakna efter en 33 cl burk starköl och ett glas rött med en satans huvudvärk!!
Solen sken och en Ipren fixade bort värken så vi åkte över till Kolbäck och fiskade.
Hela dagen!



Jag var hem en sväng till hundarna och fixade lite mat men annars har vi varit där nere i gropen i stort sett hela dagen, kom hem när det vart mörkt vid 21-tiden.
Känner att det stramar i ansiktet och det bör det göra efter en dag i brassestolen bredvid vattnet.

Men vi fick ingen fisk,  jag missade ett napp totalt och mannen tappade en.
Men men... man kan inte ha tur jämt, en tjej fick två rödingar och det får man inte upp så ofta där.

Imorgon ska det visst bli ännu bättre väder... får se om det blir fiske eller vad det blir.

Förresten, igårkväll ringde mobilen och det var dolt nummer.
Försäljare tänkte jag och lät väl inte så där väldigt vänlig mot mannen i luren.
Det visade sej att han ringde för att jag sökt en lägenhet i hans fastighet, shit vad pinsamt, där fick jag ställa om mej snabbt och bli trevligheten själv!  :D
På söndag var det visning på den stora tvåan i Tillberga,  och när alla sett och anmält intresse skulle sedvanlig kreditprövning göras... gulp... ingen chans där heller alltså.
Eller... ska man förklara för honom hur läget ligger.. att jag är prickfri innan inflytt sker..?

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-04-11 08:17:24

Tack så väldigt mycket!

Här kommer det vara en lugn dag.

Det är inte många som vill komma och fira på en påskafton, hihi.

Svärfar kommer och äter middag med oss.

Ha en fin påskafton!

KRAM

Postat av: Berith

Publicerad 2009-04-11 21:05:54

Man vet aldrig, kanske lyckan ler mot dig den här gången. Värt ett försök?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela