TyraTok

Livet är ett äventyr!

Mulen dag...

Publicerad 2009-04-29 09:49:19 i Allmänt,

... typiskt nog när jag hade köpt snygga tights igår som passar till klänningen jag tänkt ha idag.

Så det blev till  att dra på sej jeansoch hitta en topp som döljer den menssvullna magen.
Jeans är i och för sej mitt favoritplagg men jag tänkte vara lite fin så här dagen före kungens födelsedag.
Eller... näe... före valborg menar jag ju.

Liten mulet i sinnet också... inget hört från dotter J idag heller.
Bad dotter D försöka nå henne... dom brukar få connection när jag misslyckas.

Annars sitter jag mest och stirrar på pappershögarna och väntar på fika.
En del grejer är det lite bråttom med, men det är så tråkiga bitar så jag måste ha kaffe och hårdmacka så hjärnan kommer igång innan jag börjar nysta.

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2009-04-29 11:23:46

Nu blir jag med oroad! Himla ungar... :0/

Postat av: anne

Publicerad 2009-04-29 16:35:01

Jag köpte (på postorder) en klänning som var läcker i katalogen, men på mig blev jag inte klok på den (litet asymmetrisk, i lager, blå mönster av något slag), men när jag tdrog på mig legging (eller är det tights?) så blev det som en helt annan sak! Tufft och kul! Ja, kul var den ju innan också, men inte riktigt på mig!

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-04-30 07:26:05

Det kommer att bli tufft när leggingsmodet går ur tiden. Det känns som ett rätt bra uppfinning i alla fall för mina ben.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela