TyraTok

Livet är ett äventyr!

Påsk dårå

Publicerad 2009-04-08 11:49:40 i Allmänt,



Såja, då börjar min påsk då!

Den här fina krukan fick jag i söndags av exmakens familj, passar perfekt till mina gardiner i köksfönstret!
Faktiskt enda grejen som finns framma för närvarande som ens påminner om påsk.
Jag är ingen fantast av påskpynt,  det var när barnen var små man pyntade och pysslade.
Men lite mer kanske jag tar fram, om jag hittar det.

Dotter D och jag åkte tillsammans hem från staden igår,  trevligt med sällskap på tåget för en gångs skull.
Hon började sy ett linne och jag gjorde klart ett halsband,  mannen var och fiskade, kom hem med två regnbågar.



Vi kom inte isäng förrän klockan ett inatt men det är så sällan hon är här så man får passa på att umgås så mycket man kan.
Ikväll sover hon hos systra igen och så åker jag in och äter lunch med dem imorgon innan hon sätter sej på tåget norrut.

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-04-08 12:15:21

Hejsan!

Vi är tre vädurar och en skytt.

Här har vi party varje dag.

Stackars lilla skytten, hon har inte mycket att säga till om, hahaha.

Jag var ensam med två skyttar när jag växte upp.

Lika lätt det.

Ha en fin fin dag!

KRAM

Postat av: åsa

Publicerad 2009-04-08 14:01:52

Visst är det roligt att umgås med barnen ibland, speciellt de som inte bor så nära och som man inte träffar så ofta.

Önskar dig en riktigt Glad Påsk!

Ha dé!/Kram

Postat av: anne

Publicerad 2009-04-08 20:38:57

Härligt med dottern hemma! Och så duktig du är med halsbanden!



Glad påsk på dig! :)

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2009-04-09 05:47:12

Morning o glad påsk både till dig o din söthöna!

Idag åker jag hem på permission...skööönt!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Berith

Publicerad 2009-04-09 08:25:24

Snyggt halsband! Jättefin kruka också.

Hoppas du får en skön och bra påsk.

Kramelikram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela