TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ser ni dom??

Publicerad 2009-04-04 21:55:59 i Allmänt,



Dessa tussisar växte bredvid järnvägen, mitt första riktiga vårtecken här i Surahammar!
Dotter D och jag masade oss ut  med hundarna,  jag var alldeles för varmt klädd men den tröjan gick ju att ta av.
Himmel och pannkaka vilken underbar dag!

Sedan gick vi till centrum för att handla, roade oss med att skrapa loss alla klistermärken som en viss organisation mot invandring och mångkulturellt samhälle kletat upp överallt.
Stod även igår morse vid Minuten och tog ut pengar och rev loss dessa dekaler.
En tant blängde ilsket på oss, hon trodde kanske det var vi som satte upp dekalerna, haha.

Sedan blev det potatisgratäng och fläsknoisette, veggoköttbullar till D och sedan skjutsade jag in henne till staden.
Hon ska sova hos sin storesyster ikväll men imorgon kommer alla hit för middag.

Kanske ska man lägga sej i tid ikväll...  igår blev det sent för vi hade mycket att prata om dottern och jag.
Vi har ju inte setts sen början på januari och hon är strängt upptagen med sin skola så vi hinner inte prata så mycket i telefon heller.
Fast hon hade min födelsedagstavla med sej... jag ska fota senare och lägga upp.
Dessutom hade hon sålt lite tavlor som hon hade med sej upp hit, kul att hon kan börja tjäna lite pengar på sitt skapande.

Själv borde jag göra smycken i massor just nu men är för sej efter en hel dag ute i solen... det får bli  nästa vecka.

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-04-05 09:52:39

Godmrogon! eller oj, kl. var ganska mycket.

Solen saknas idag och det regnar. Men då får man kanske lite gjort inomhus istället.

Ha en skön dag!

KRAM

Postat av: anne

Publicerad 2009-04-05 10:33:03

Det var bra gjort av er att slita bort klisterlappar som dessa. Det låter som att det var en hel del uppsatta?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela