TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ska alla till Blåkulla?

Publicerad 2009-04-09 15:00:38 i Allmänt,

Skärtorsdag och alla verkar ha samma tanke, en festakväll i Blåkulla... kanske ska man haka på då... har väl inga andra planer direkt.



Mannen skulle till sjukgymnast i morse så jag hängde med i för att spara tågpengarna.
Medan han låg med nålar instuckna knatade jag hem till A, och kom mitt i frukosten som jag tänkt, hehe.
Hennes dotter J var hemma från jobb och boende i Oslo över påsken, kul att träffa henne.
Så kom mannen dit också efter behandlingen och fick lite kaffe, sedan var det dags att möta upp dotter D på staden för en lunch innan hon klev på tåget till Östersund.
Dotter J skulle vara med  också men hon var magsjuk så hon blev kvar hemma, stackaren.   

När D klivit på tåget mot norr klev jag på tåget mot byhåla och nu sitter jag här med påsken framför mej.
Det blir ingen stor middag i år för den hade jag ju i söndags så man får se vad som hittas på.
Nu ska jag i alla fall lägga mej i soffan och läsa ut Flyga drake.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-04-09 22:19:48

Ha en toppenPåsk!!



Kramar

Postat av: anne

Publicerad 2009-04-10 00:38:33

Flyga drake var bra, tusen strålande solar skummade jag över mot slutet, inte alls samma tighta story.

Postat av: Lillan

Publicerad 2009-04-10 05:42:43

Hoppas din påsk blir superfin raring!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela