TyraTok

Livet är ett äventyr!

Tjugo över sju...

Publicerad 2009-04-21 07:44:39 i Allmänt,

... och jag är på jobbet redan.
Ekonomisk som jag är (ibland) åkte jag med mannen in,  för han skulle till Arlanda och hämta Ö som varit i Amerikat.
Skönt att få skjuts nästan fram till dörren!

Men jag är trött, huuu.
Käkade ju lunch med mina döttrar igår,  trevligt som vanligt att umgås med dessa mina ättelägg, knäppa, smarta och roliga! :o) Puss på er!
Nu ser man inte D förrän skolan slutar om man inte får råd att åka ner en sväng, det skulle vara lite roligt men vi får se...

Mannen hämtade mej efter jobbet och lagade mat till mej, skönt.
Sedan somnade jag så fint i soffan, rakt av,  liggandes på rygg så antagligen snarkade jag så det hette duga, kanske därför hundarna gick ut...
Träffade S i affären och och hon berättade att vännen K i Hallsta inte mådde bra så jag gick in på Mea Culpa (som hon startat upp),  och mycket riktigt, i hennes blogg stod tråkiga nyheter.
Men vid tio-tiden på kvällen ringde hon och var vid gott mod, tyckte nästan det var befriande att bo själv, även om hon kände sej sviken av sättet som saker och ting sker på... och det har hon rätt i...
Skönt att höra att hon inte var helt sänkt i alla fall.

Sedan pillade jag ihop en fotlänk, mannen knöt flugor,  vi hämtade Ö:s bil och så var jag ut med hundarna innan sängen kallade.
Så kan en måndagkväll vara.

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-04-21 08:12:56

Morrn!

JA, du är tidigt på jobbet.

Det trista i kråksången var att jag hade inte behövt ha plockat bort pusslet för lillungen ville inte ha det rummet, suck.

Men då tar jag det som pysselrum nu istället.

KRAM

Postat av: Maria

Publicerad 2009-04-21 08:16:41

God morgon :-)



Hoppas du får en fin tisdag !

Kram

Postat av: åsa

Publicerad 2009-04-21 10:32:10

Hoppas du får en bra dag!

Ha dé!/Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela