TyraTok

Livet är ett äventyr!

Torsdagen som försvann!

Publicerad 2009-04-23 21:19:09 i Allmänt,

Ja, det är ju i och för sej inte konstigt för de andra dagarna i veckan är också borta,  herre gud vad tiden går fort!!
Fortsätter det så här så hinner jag inte njuta av sommaren.
Och den är nästan här redan känns det som idag, varmt och skönt var det ute när jag slutade jobbet kvart över fyra.

Vi tog en repa in på Biltema, det skulle handlas nåt till Saaben.
Jag gillar att gå där men idag hittade jag inget jag ville ha... konstigt!

Efter middagen somnade jag i soffan och sov som en stock i en timme, mannen låg i andra soffan och sov lika hårt.
De stackars hundarna låg under bordet och suckade,  antagligen med benen i kors.
Eller, så illa hade dom det inte för ytterdörren stod öppen och man kan slå en drill på gräsmattan om det kniper.
Men jag masade mej ut med dom efter Hitta hem.
Vilken söt katt det var i programmet, den hade jag velat ha.


Fast inte här,  så nära en väg.  Man har hjärtat i halsgropen varje gång Monster ska gå över vägen, och ingen kan säga att den katten har bråttom.
Men jag antar att en del bilister sitter och spottar i bilen när det går en svart katt över vägen, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela